Äntligen dags

Sitter här och väntar på att maten ska bli klar, idag blir det lasagne. Trodde inte det skulle ta så lång tid, så jag började när jag blev lite småhungrig och nu när jag slängde in den i ugnen så står det att den ska vara där inne i 30 minuter, jaha kul att jag hinner dö innan dess!
Efter maten kommer pappa och hämtar Simon och då ska de åka och hämta den nya kyl och frysen, om den inte är finare än våran kommer jag bli grymt besviken.. nu har jag sett fram emot detta, och jag vill verkligen inte plocka in alla matgrejer i den gamla IGEN. Efter det blir det barngympan, jag och Lisa hade bestämmt att vi skulle träna efteråt men jag är så trött idag så jag kommer nog inte orka det. Tur att man inte börjar sex varje dag, för efter det är dagen helt förstörd, man orkar ingenting! Hoppas Lisa också är trött efter en dag på praktiken, då brukar det inte vara så svårt att övertala henne om att vi ska skita i det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0