Bra lördag, bra kväll

Blev lite för mkt av det goda idag, och då menar jag självklart shoppingen :) Att man aldrig kan hålla i sina pengar, hur svårt kan det vara egentligen? men men.. nu är det en gaderob fullare och en Matilda gladare, och det är alltid bra!

Nu ikväll så åkte jag och Fiia till hennes föräldrar som var hos några och åt god mat med massor av efterätt. Eftersom jag är sjuk, eller i alla fall håller på att bli sjuk så tänkte vi ta en lugn kväll framför desperate med varsin melon.. men det är tur att det inte alltid blir som man tänkt sig ;) På vägen upp till Fiia möter vi våra älskade ömo/rydsnäsbor som vi hängde med till strandbaren. Impulser är det jag och Fiia är bäst på! Med massa prat, dans och pusskalas så slutade kvällen med Lisa framför Guitarr hero.
 
Nu sitter jag ensam hemma, Lisa har åkte hem till sin Daniel och Simon och alla hans kompisar åkte iväg till pokerklubben nyss. Känner att min kropp egentligen inte klarade av utelivet idag, så borde bädda ner mig i sängen med lite nässpray.. bäst att ladda upp inför imorgondagen då jag säkert kommer få sota för detta! Men man lever ju bara en gång :)

Jag stöööör mig! Snälla!


Kommentarer
Postat av: sofia

2008-11-24 @ 16:55:31
Postat av: sofia

o h vilken bra lördag med den bästa vännen i världen

2008-11-24 @ 16:56:15
URL: http://sofiachristinaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0