Dåligt med uppdatering här..

.. Eller närmare bestämmt inget alls!
Hann verkligen inte med att uppdatera igår. Först jobbade jag hela dagen till 16:00, sen var det bara åka hem och byta om och åka iväg till gympan. Snart börjar det närma sig tävling, och barnen är så duktiga :) Efter gympan så tränade jag och Lisa för en gångs skull, vi har legat lite på latsidan de senaste två veckorna och det kändes kan jag lova. Herregud båda två trodde vi skulle svimma av där mitt på golvet, jag har inte för mig att det brukade vara så jobbigt :)
När jag kom hem lagade jag och älsklingen kvällsmat, och sen var jag helt enkelt för trött för att blogga.

Idag har jag suttit på utbildning i parkhallen hela dagen, min rumpa höll på att dö ett x antal gånger. Men det var roligt att äta i sin gamla matsal igen, fast alla glodde och undrade vad man gjorde där.
Nu är jag äntligen hemma och kan ta det lungt, pusta ut lite! Snart ska jag och Simon åka och köpa pizza som vi ska ha med oss ut till Rydsnäs. Där stannar vi nog till lör- eller söndag, och det innebär att det inte blir någon uppdatering här. Dags att packa ihop lite tvätt, måste passa på när man är där :) haha!

Take care
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0