Halloween i Tranås

Ja som ni kan se på rubriken så spenderade jag min halloween i Tranås tillslut. Vet inte vad jag ska säga om kvällen, Det var konstigt folk ute och Dj:n spelade asdålig musik! Men det var roligt att träffa lite människor som man typ aldrig träffar :) Så det går jämt upp.
Idag mår man dock som man förtjänar, blir nog att spendera hela dagen i sängen tills det är dags att åka och jobba, som är om någon timme! urschkfds! Simon gick upp sju imorse och åkte iväg till göteborg, tror de möter surte idag! Så vi kommer inte träffas förens ikväll.. det känns lite jobbigt eftersom jag måste berätta om gårdagen :) haha! Erik sov här inatt, så jag får väl prata lite med honom istället. Hans jacka försvann igår så han gick från torget och hit i bara tshirt, stackarn!

Nehe tror det är dags för frukost nu.
Får se om jag uppdaterar innan jobbet, annars hörs vi ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0