jag blir lycklig när jag umgås med er

Kvällen var bra, bättre, bäst! Jag vet inte vad jag ska säga, men jag är nog inte ensam om att tycka att minnen är det värdefullaste man har. Kan man bli gladare än att sitta och prata om massa roliga saker som man pysslade med när man var liten? nee, jag tror inte det!
Hur som helst, kvällen har då spenderats med det "gamla gänget" , kan man kalla oss så? Tycker det är sjukt kul att  när man träffas så är det som att vi har umgåts hela livet, utan några uppehåll. Man pratar på som vanligt, fast det egentligen borde vara lite stelt. Och eftersom vi inte har så mkt gemensamt längre (förutom våra minnen) så borde det inte finnas så mycket att pratat om, men ändå gör det de! Det känns så bra.

Nu borde jag stänga av här och gå och lägga mig, jag börjar redan klockan sex imorgon. Imorgon hoppas jag på att få in den nya kyl och frysen, annars blir jag sur!
Sov så gott mina vänner, natti natti <3

När jag tänker efter, vi har nog rätt mycket gemensamt ändå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0