Jag har blivit ett ABBA fan

Jag kommer ingenstans, så fort jag börjar städa är det någon som ringer, skickar sms eller skriver på msn och då måste jag ju självklart svara :) haha! Nu har jag i alla fall diskat alla glas som vi använde i lördags.. fast vi bara var tre så stod det skit många glas på bordet dagen efter, konstigt! Sen har jag torkat av alla bänkar + bordet. yeey detta har tagit mig ca en och en halv timme! duktgit matilda!

Nu ska jag ge mig på sovrummet! Hoppas jag kan fixa det lite snabbare för sen måste jag ta toan och efter det dammsuga alla golv. Moppar gör jag efter vi hämtat den nya kyl och frysen.
Juste jag måste ta ut alla matvaror ur den gamla också och ställa det på balkongen, hur ska jag hinna med allt? Tänk sen när man flyttar till hus, man kommer ju behöva städa varje dag! Herregud, jag gnällar nu när jag ska städa en två på 54 kvadrat, hmm.

Bäst av allt är att ABBA är med mig :) Har blivit lite av ett ABBA fan sen jag såg Mamma mia filmen.
Så nu ska jag sätta på lite musik, ABBA så klart och sen ta tag i mitt sovrum!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0