Jag har gått och blivit sjuk..

.. Men det skiter jag i :)
Haha, usch jag har fått världens största förkylning. Jäkla skit att det alltid ska komma när man ska börja träna. Detta kommer väl säkert sitta i flera veckor nu, så hej då så länge shape up! Men det kanske är bra för nu kanske jag måste börja spara pengar till en ny dator. Åhh jag blir ledsen jag bara tänker på det, haha jag låg hela dagen igår och deppade. Pappa har kollat på den och han kan inget mer göra, och den ända chansen nu är att lämna in den. Vi ska åka på Onsdag och prata med dom, men det kanske inte är någon ide! Det kommer säkert kosta lika mkt som att köpa en ny. Men jag blir så irriterad, att jag alltid ska ha sån otur!! Jag har haft den i ett år och två månader, det är ju verkligen kul att när man lägger ut lite extra pengar på att den ska vara bra så håller den knappt ett år. Plus att för två månader sen så gick garantin ut, åhh så kul! otur otur otur!!!!!!!
Men jag får hålla tummarna att de säger på Onsdag "Men detta går och laga på tio minuter, och det kommer kosta runt 500 kronor" då blir jag nöjd. Annars kommer jag få leva fattig i några månader nu och hoppas på att tomten kommer med ett hårt paket iår.

Hur som helst, jag hatar att vara sjuk. Låg hela dagen framför tv:n igår och sov.. Tillslut blev jag så rastlös så jag hängde med Simon och killarna på allmänhetens åkning. Haha det roligaste på länge.
Vi spelade match: Jag, Simon, Erik och Sebban i ett lag & Bauman, Jimmie och Cricke i det andra. vårat lag vann rätt så överlägset och jag måste skryta lite med att jag faktiskt vann skytteligan ;) haha!

Idag ska jag åka upp till mamma en sväng innan jobbet, så tråkigt att sitta inne hela dagen. Sen ska jag som sagt åka och jobba,  idag är det kväll som vanligt! Men det är ett kort pass och Helle skulle också jobba, allt går så mkt lättare när vi är två :)
Men innan jag ska åka till mamma måste jag göra mat, så den står klar på bordet när Simon kommer hem på lunch. Är jag inte en underbar flickvän? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0