JUL

Sitter och tankar ner lite julmusik på Simons dator :) Hade tänkt att börja julstäda idag och då måste man ju ha lite julmusik på i bakrunden.. jag längtar så mkt till att få pryda hela lägenheten med massa julsaker, så mysigt! Just för tillfället äger jag knappt något, en liten tomte och en julstjärna. Men imorgon ska jag och mamma på stan och inhandla en hel del :)

Snart är det helg, inget jag ser fram emot dock. Jobbar till tio imonkväll, och på lördag har jag ett långt åtta timmars pass, hur ska detta gå? Börjar på morgonen vid tio och slutar vid sju ;( På söndag jobbar jag i alla fall dag, så efter det ska jag på julmarknade och sen blir det förhoppningsvist allmänhetens igen. Det andra laget måste ju få revansch sen i söndags ;)

Nehe nu måste jag ta tag i detta, att jag ska vara så seg hela tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0