Kycklingwrap, fetaost, idol och soffmys

Exakt vad min kväll kommer bestå av, och det ska bli så skönt! Bara ligga i soffan och vräcka i mig massa gottigheter, det är jag värd efter denna veckan.. undra hur många timmar jag har sovit egentligen? Imorse slog jag rekord, vaknade nog innan de flesta hunnit gå och lägga sig, vad är det för fel på mig! Det ända jag vill är att sova, så låt mig göra det, snälla! :)

Imorgon blir det jobb först, sen ska jag skynda mig upp till bredstorp för att kolla på Simons och deras seriepremiär. Efter det ska jag fort hem till mamma och pappa och äta innan småkusinerna anländer till oss. Jag och Sandra ska vara barnvakt imorgon istället för att gå på black jack som halva stan ska på.. vuxenpoäng till oss :)  Kommer vara helt död på Söndag, och då är det bara att åka och jobba igen!

Nu kommer Simon hem sur som ett bi, det är ju alltid trevligt. Han har köpt sitt efterlängtade dataspel idag, och nu när han kommer hem så märker han att expiditen har lagt fel skiva i fodralet, den var till ett xbox. Det var ju synd att vi inte hade det för nu kommer han sitta och tjura hela kvällen, åhh så roligt! Sen blev han visst ännu surare när jag fick honom att inse att vi inte kommer kunna byta det förens på lördag nästa vecka (han köpte det i Eksjö). Men som en underbar flickvän som jag är tänkte jag smyga iväg på måndag när jag är ledig och byta det.. Sandra du som är ledig och allt, ska du hänga med?

Nu måste jag springa bort till ica och handla, maaaaaaat <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0