Lite kort om helgen

Nu är Matilda tillbaka, eller egentligen kom jag hem till Tranås igår men vårat internet har legat nere i helgen så jag har inte kunnat uppdatera något. Därför passar jag på att blogga lite när jag är uppe hos mamma och pappa :) Tänkte berätta lite kort om helgen;

Fredag:
Åkte ut till Rydsnäs efter lite om och men.. Simon och jag köpte med oss pizza som vi flötade i oss där ute. Blev en lugn kväll framför fredag hela veckan och idol.

Lördag:
Gick upp skapligt och åkte till Eksjö för att Simon skulle köpa nya skridskor, vidare till Simons bror i vetlanda för att lämna av dom där. Han ska tydligen sätta dit nya skenor och klippa av skridskon lite. Efter det åkte vi hem till Simons föräldrar och lagade lite tacos. När jag ätit mig proppmätt ringer Lisa och Elin och frågar om jag vill hänga med till Mc donalds. Hängde med dit som sällskap, hade ändå inget för mig :) Kvällen slutande i mycket bilåkande och trevligt sällskap.

Söndag:
Är upp hos mamma och pappa och firar farsdag, och ska snart åka till farmor och farfar för fika lite :) Blir lugn dag, lugn kväll med promenad och tv tittande. Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0