Måndag morgon för min del

Jag och min älskade dator har haft en riktig slappis morgon. Jag vaknade vid tolv tiden och satte på de sista andra avenyn avsnitten som jag somnade ifrån igår, jag gick upp och åt lite frukost och hoppade in en snabbis i duschen. Nu ligger jag här igen och kollar på oth. Shit vad spännande det är nu, måste se avsnitt efter avsnitt. Jag har visst blivit en riktig serienörd har jag märkt :)

Snart kommer Simon hem, han kommer hem lite tidigare idag för att han har tandläkartid vid halv tre. Efter det ska vi laga lite mat och plocka iordning här i lägenheten. Min högsta dröm just nu är en diskmaskin.. jag hatar att diska, och speciellt när det stått några dagar. Hoppas jag har en underbar pojkvän som kan ta diskberget idag :) Kanske kan muta med att jag kommer laga mat hela veckan? Det brukar funka.

Sofia och jag ska köpa shape up kort denna veckan, frågan är bara när? jag hoppas verkligen jag får bra schema nästa vecka så vi kan ta tag i träningen på riktigt, sommaren 2009 - här kommer vi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0