Mitt huvud känns stort som en ballong

Äntligen är det bara några minuter kvar tills jag slutar, och tro det eller ej men kön ligger nere på noll för tillfället :) Hoppas verkligen det håller i sig tills jag slutat för jag orkar inte mer nu. Jag tror inte man kan förstå hur trött man blir i huvudet om man inte jobbar på ett sånthär jobb. Nu har jag suttit här i några timmar och jag är helt virrig, och så fort jag ska prata med en kund så säger jag fel hela tiden :) haha. Orden rör ihop sig inne i munnen på mig och man vet aldrig vad som kommer ut. Det är ju farligt att jobba såhär länge.

Det hände en rolig sak förut, jag hade en kund som ville få sina biljetter hemskickade och då frågade jag efter adressen som biljetterna skulle levereras till och då säger kunden min gamla hemadress (mammas och pappas gatuadress). Haha jag blev så chockad, men sen var det självklart inte samma stad. Trodde faktiskt inte att min gata fanns i andra städer, jag tycker den är så ovanlig  :) Sen förstår jag att storgatan och sånna gator finns, men det är ju en annan sak.

Aja nu ska jag jobba de sista minuterna, PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0