Någon som kan hjälpa mig?

Grymt dålig uppdatering här, jag vet!
Men min dator funkar fortfarande inte, och det vore konstigt om den gjorde det eftersom vi inte har gjort något med den än. Just nu håller jag faktiskt på att lägga över alla mina bilder till Simons dator. Tack gode gud att jag kommer åt mina bilder, annars hade jag gråtit stora vattenpölar! Sen ska pappa kolla lite och se om han kan fixa den. Kan han inte det så måste vi lämna in den och då kommer det säkert ta flera veckor + att det kommer kosta massa :(:(

Hur som helst beställde jag nyss hem desperate och oth boxarna, säsong ett på cdon.com. Brukar man inte få en oderbekräftelse skickad till sig direkt efter? Sen en till sak, jag fick inte välja hur jag skulle betala dom utan jag tryckte på att gå vidare och sen så stod det tack för din beställning och visp så var det klart? Något måste ha gått fel. Jag tänkte vänta tills ikväll och se om det kommit något på mailen, annars måste jag kontakta dom. Åhh jag blir så irriterad, kan det inte funka som det ska någon gång?

Om en kvart ska jag ge mig iväg till jobbet, kväll idag igen! Jag är så grymt trött på dessa jäkla kvällar! Men det är bara le och se glad ut :) det går rätt fort som tur är.




Måste lägga ut denna videon, för dom är så grymt söta  :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Gud va bra som va! Du vet inte vilka det är eller? :)

2008-11-19 @ 20:52:03
URL: http://segerson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0