Pannkakor

Klockan 9 vaknade jag i morse, kan ni tänka er? :) Jag är helt överlycklig. Hoppas verkligen den där skiten har gått över nu. Nio är en perfekt tid att vakna, då har man hela dagen framför sig..
Simon började praktisera idag, så jag håller på att göra pannkakor till honom, för snart kommer han hem på lunch. Efter det blir det grovrengöring i lägenheten, eller i alla fall så mycket som jag orkar. Sen när Simon slutar vid fyra så ska vi åka till elgiganten och byta hans spel, som han fick fel i fredags. Jaa, det är så min dag ser ut. Lite tråkigt att ha sin lediga dag på en måndag, för då har man inget att se fram emot mitt i veckan. Men man får göra det bästa av situationen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0