Söndag

Godmorgon Godmorgon.
Vaknade upp vid halv tio av att tre grabbar började härja runt i lägenheten, ett jäkla liv :) Rääf, Frallan och Jimmie hade varit ute och partajat i stan igår och de skulle sova i bilen inatt. Självklart kunde jag inte tillåta det, de skulle ju frysa ihjäl.. Så jag bjöd upp dom till min bäddsoffa, snäll som jag är :)

Igår var jobbade jag på morgonen, känns skönt att min jobbarhelg snart är över. Direkt efter det åkte jag upp till bredstorp för att kolla på älsklingens seriepremiär mot köping, 2-2 blev det! Sen åkte jag och Sandra till kusinerna för att vara barnvakt hela kväll. Tråkigt och missa Black Jack men det var ändå skönt med en hemmakväll och det var ännu skönare att gå och lägga sig igår utan att behöva springa på toan varannan minut, haha! Eva kom hem vid halv två tiden och då kom Simon och hämtade oss, Sandra skulle ha barnvaktsefterfest i Patrics lägenhet och jag träffade upp Ömograbbarna utanför Citygrillen där även min älskade storasyster stod :) Slutsats; skön och väldigt sen kväll som slutade med massa fulla glada människor :) I like

Nu funderar jag på att försöka väcka Simon, sen kanske vi alla ska gå och ta en frukost någonstans. Får se vad folket säger :) Ha en bra Söndag, ikväll väntar det jobb för min del.. men nästa helg är jag ledig :) yey.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är ju för söt=) Tacka Simon för skjusen! Puss & Kram

2008-11-16 @ 17:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0