Min älskade dator, jag saknar dig

Böhöööööö min dator har gått sönder,
:(:(:(:(:(:(:(:( Tyck synd om mig.
Kommer säkert kosta flera tusen att laga och ett plus på det:
Jag kommer vara utan dator i veckor, :(:(

Och med det tänkte jag meddela er att som ni förstår kommer jag bara uppdatera på bloggen när Simon inte är hemma, för då kan jag sno hans dator. Jag ska nog gå in på cdon idag och beställa hem desperet och one tree hill boxarna säsong 1, jag måste ju ha något att göra när jag är ensam!
Sen tänkte jag berätta också att jag har blivit konstig, vet inte vad det är med mig men det började i Tisdags. Då vaknade jag klockan sju på morgonen helt klarvaken, igår vaknade jag klockan fem?? och idag vaknade jag halv sju? Vad är det för fel på mig, jag är lite orolig.. Jag som älskar att sova, och nu kan jag inte det :S Det lixom kliar i benen när jag vaknar så jag kan inte ligga still, måste bara upp även om hjärnar stretar emot.

Idag är jag ledig, så då ska jag spendera min dag i tvättstugan. Sen ikväll är det barngympan som vanligt och efter det ska jag och Lisa vara så onyttiga och hoppa över step upen för idag är det något yippo på stan. De ska tydligen presentera luciakandidaterna och tända alla ljus i träden på storgatan, och affärerna är öppna till klockan nio :) Jag har fått värsta julkänslan nu, åhh vad jag längtar till jul, julmys, julmat, julafton, paket, tomten, snön.. ja ni vet! Vill att det ska bli första advent nu, för då ska jag köpa mina första skumtomtar, börja julpynta lite och självklart köpa min första pepparkaksdeg, mums!!

Nu kommer snart Ebba, hon ska vara hos mig hela dagen och även imonkväll.
Sen ska jag ringa mamma, hon brukar vara vaken vid denna tiden men hon är inte inne på msn? Jobbar kanske natt.. men jag måste fråga vad det kan bero på, att jag börjat vakna så tidigt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0