Godmorgon på er

Vart har helgen tagit vägen? Jag hinner inte med längre, dagarna går så sjukt fort..
Jaja, idag känner jag mig nästan bakis, är så jäkla seg! Kanske beror på att jag inte fått så mkt sömn i helgen, + att jag har jobbat på det också. Ser verkligen fram emot nästa helg, då jag är ledig.
Igår var det mkt bilåkande, men det var väldigt roligt :) Först hämtade jag och Lisa några Tranåsbor ute i rydsnäs, vi stannade där en snabbis innan vi skulle skjussa in tjejerna till stan. Så fort vi kom in till stan skickar Simon ett sms att vi skulle hämta dom vid tjugo över ett. Eftersom klockan var halv ett då så var det bara att åka till Eksjö så fort vi lämnat av dom. I Eksjö blev det lite mat på knäckten, och pratande med massa människor, så kom inte därifrån förens kvart över två eller något. Då fick Simon, Jojje och Kalle för sig att vi skulle på efterfest i Rydsnäs, och eftersom jag och Lisa inte hade någon tid att passa så tackade vi ju inte nej. Hemma hos Calle var det livat, rydsnäs ungdomsgård! :)
Efter att ha varit där i någon timme så åkte jag, Simon och Lisa hem till Tranås igen. Det var så skönt att lägga sig i sängen, och både jag och Simon slocknade på en gång.

Simon sover fortfarande, och jag ligger i sängen också. Hade nog velat ligga här hela dagen, men eftersom jag ska jobba vid fyra måste jag snart gå upp och piggna till lite. Magen börjar kurra nu också, hoppas vi har något gott att äta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0