Nu tar vi påskledig!

Inte att det blir så mkt ledigt för min del eftersom jag jobbar hela helgen.
Men att bara komma ut till värnarp, på landet. Det är som lite semster för mig (bara det är fint väder).
Vi skulle egentligen inte åka ikväll, men blev så lockade
när det stod grillning på schemat där ute :) vem tackar nej till det.

Idag har vi varit uppe hos mamma och pappa den mesta delen av dagen.
Blev bjuden på mat och det är så skönt när Ella kan springa fritt i trädgården!
Men det märks på henne att hon varit ute mkt idag, för nu ligger hon här brevid
helt utmattad. Stackars liten!

Nehe, dags att packa ner lite grejer.
Är ju inte bara mig och Simon som vi ska packa ner grejer
åt längre, nu är vi ju en tredje i familjen :)

Juste, Ella fick världens sötaste påskägg av gudmodern Sandra.
Det är bra, hon tar verkligen sitt jobb på fullaste allvar! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0