Torsdag 23 april, skitdag?

Uppdateringarna här blir bara glesare och glesare..
Jag vill verkligen hålla bloggen vid liv men det känns som det är så mycket annat som man ska hinna med nu när våren är här. Bloggen kommer på sidan och glöms nästan bort lite, tråkigt även om mitt sug för att skriva varje dag inte är så stort just nu!
Jag förstår inte de stora bloggarna, blondinbella, kenza, stina-lee m.m att dom orkar uppdatera så mkt som de gör. De måste ju också tröttna på det ibland och även så skriver de flera gånger om dagen. maybeee för att de får sjukt mycket pengar för det, då skulle det kankse inte vara så jobbigt :)

Hur som helst, idag har jag en skitdag känner jag. Jag är trött, seg, sur, irriterad, arg, lipig.. ja allt! Jag har en såndär dag som jag tror de flesta får någon gång, en dag man bara vill ligga i sängen och stanna där tills man blir på bra humör igen. Det blir ju inte bättra när Ella är grymt jobbig idag.. vet faktiskt inte vad det är med henne nu. Hon har börjat bli jätteduktig på att kissa och bajsa ute, visst händer det ibland att det kommer inne men hur mkt kan man begära av en 10 veckors valp? Men idag har hon både kissat och bajsat inne flera gånger, hon biter på allt hon inte får göra och ligger inte still fem sekunder. Nu överdriver jag lite, jag älskar min lilla bebis.. men just en sånhär dag skulle de vara skönt om hon tog det lite lungt hon också :)

Jag önskar att Fiia kunde komma hit sen med en stor skål fruktsallad och lite glass, då hade jag genast blivit på bättre humör :) Tror jag ska ta och ringa henne och tvinga henna komma hit! haha
Nehe dags för mig att piggna till lite och förhoppningsvis kunna ta tag i min äckliga lägenhet, dammigare får man nog leta efter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0