Matilda is back!

Oj oj oj, här var inte igår man skrev precis.
(beror på att det varit sommar och att jag har haft lite andra saker för mig ;)

Men tänkte uppdatera er lite snabbt om att imorgon är sista natten
jag, Simon och Ella sover i våran lilla tvåa.
Våran första och älskade lägenhet flyttar vi nu ifrån.
Vilket känns väldigt bra faktiskt :)
Nu blir det en trea på östra vägen istället, och det ska bli superskönt
att få lite större yta som Ella kan springa på.
och det känns så bra att bo på "rätt sida stan" igen haha.
Det känns mer som hemma där borta emot vad det gör i dessa skumkvarter!

Nehe om man ska krypa ner i sängen nu.
Imorgon är det mkt som ska hinnas med, mkt som ska packas ner och
mkt som ska bäras. En rätt fullspäckad dag :)

Jag lovar att återuppta bloggen sen borta i trean,
när det blir vet jag inte riktigt, beror på när vi får internet :)

seees snart!
kram matilda



Min älskade tvåa <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad skoj att du skriver nu jag gillar att läsa om vad som händer där hemma :)

2009-08-24 @ 09:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0