Update från nya lägenheten!

Har lånat mammas och pappas minidator nu några dagar, så jag kan hänga med lite i internetvärlden (det är ju där allt händer, iaf nästan). Så jag tänkte även passa på att uppdatera er lite om läget här hemma hos oss. Speicellt till min älskade vän Lisa som jag vet sitter på andra sidan jordklotet och läser det här :) Kom hem nu tjejen.

Vi har sovit två nätter i nya lägenheten nu, och jag tror jag börjar trivas mer och mer för varje dag.
Nu har vi börjat få lite ordning på det, i alla fall så vi kan bo - men det är låångt ifrån klart :/
På torsdag ska vi åka till Ikea och handla ny säng, sko och hatthylla, badrumsskåp m.m. Så efter det hoppas jag att vi kan plocka upp ytterligare några kartonger.
Bilder på lägenheten kommer när vi fått iordning på det.

Snart tänkte jag dra iväg med Ella på en långpromenad, någon som har något bra tips vart man kan gå löst med en hund i skogen? Helst där det knappt går något annat folk? Hon älskar att springa löst pluttan, skrutta runt och nosa hur mkt hon vill. Men det är så svårt att hitta vart man får släppa hunden löst? tips gärna :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Tiden går fort när man har roligt så jag kommer nog o plingar på eran nya ytterdörr tidigare än du anar :P



Angående vovven så hälsar Daniel o säger att runt Illern är det vettigt att gå och brukar inte va mycket folk :)

2009-09-01 @ 10:26:46
Postat av: din bastaste basta van

det ar daligt med uppdatering har va. tank pa din van i amerkia som vill ha en massa smaskigeheter fran smaland. kanske skype imorn?

2009-10-26 @ 03:38:30
URL: http://sofiachristinaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0