22:52

Hemma från jobbet nu!
Vilken härlig kväll, lungt på telefonen och mkt prat med tjejerna.
Precis som det ska vara på fredagskvällar när man jobbar :)
tycker jag

Nu är jag lite trött faktiskt. Tänkte ta och lägga mig
och kolla på Yes man som jag och Simon började kolla på
för några dagar sen, men jag har en förmåga att alltid somna
när vi kollar på film tillsammans, haha!
Så tänkte att jag skulle passa på att kolla på den nu när han inte är hemma.
Troligtvist kommer jag somna igen :)

Känner på mig att detta kommer bli en seg helg,
eller i alla fall om man jämnför med förra.
Men man behöver sånna helger ibland också..
speciellt om man jobbar samtidigt.
Får nog ta igen det nästa helg eller ngt istället :)

Nehepp, dags för film!
imorgon blir det jobb 10.45-18.15





Min "lilla" kille som jag saknar lite just nu
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0