allahjärtansdag

Godmorgon på er!

Hoppas eran alla hjärtans dag morgon har börjat bra? :) Jag går inte in för det där så mkt, inte Simon heller märker jag. Fast lite frukost på sängen hade jag ju inte tackat nej till, men han ligger här brevid och sover så hårt, haha! Det gör inget, jag såå glad att han är min så då kan han få sova ut lite :)

Idag blir det först bandy (äntligen sista hemmamatchen) sen ska vi åka ut till rydsnäs och fira Sebastian som fyller 20 idag! Så det blir inget alla hjärtans dagmys ikväll heller. Men det visste vi ju så vi var så smarta att vi mös lite igår istället :) Simon hämtade mig efter jobbet, sen åkte vi och handlade tacos och lite efterätt. Blev en kväll med massa mat framför lets dance och hjälp. så skönt.

Jag funderar på om jag ska ta och göra mig lite helgfin nu.. ta upp ett bad, göra hårinpackning och lägga en ansiktsmask. Tror faktiskt jag är värd det efter en veckas arbete!
 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0