En trött matilda..

Det ända jag vill just nu är att gå och lägga mig och inte vakna upp förens nästa helg. Dels för att jag är så himla trött men även för att jag har världens jobbigaste jobbvecka framför mig :( suck. Det är inte så roligt att man är död redan på söndan, när veckan inte ens har börjat!
Nehe, mer posetiva tankar matilda. När denna veckan är över så är det inte långt kvar innan jag, mamma, johanna och kankse kusinen julia åker till Ullared. Weej, det är bland det bästa jag vet :) Ngn helg efter det åker jag och älsklingen till Sthlm för att gå på melodifestivalen och bo på hotell.. ska även tillbringa en natt hos Lina och Mattias! Sen kommer våren, jag och simon fyller tjugo och vi kommer ha en hel sommar tillsammas (första sommaren med betald semester, yeej). Ja det är mkt att se fram emot!

Nu ska jag snart ta på mig träningskläder för att sen möta upp Sandra på shape. Orkar egentligen inte, men det känns ändå skönt att vi kommer igång igen efter vårat lilla uppehåll på några dagar.. och det känns extra skönt när jag vet att jag har flötat för tio pers denna helg. Måste nog börja tänka på sommaren 2009 mer.. nu jäklar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0