Fredagstrött

Nu har jag redan slösat bort en timme och 45 miuter av min lediga helg genom att ligga i sängen och göra nada! Bra matilda, tar verkligen vara på tiden. Men jag tror jag håller mig i sovrummet lite till, för så fort jag kommer till köket och ser det största diskberget ögonen någonsin har skådat så sjunker mitt humör rätt så mkt. Sådär mkt att man bara skulle vilja lägga sig ner och gråta! Och det blir inte bättre av att jag kommer få diska allt eftersom simon har bränt sig på handen idag när han gjorde sitt prov (han är svetsare, för er som inte vet) och då kan han inte ha den i vatten.

Något som skulle kunna få mig på bättre humör skulle vara att ut och äta på golden med Sandra och Nina nu vid två. Men jag måste hoppa det för jag ska till Fiia och klippa mig istället :) och att bli lite fredagsfin är väl bland det bästa som finns?

Nehe, nu kanske jag borde ta tag i disken. För det ska faktiskt inte få förstöra min lediga helg!



Juste, Simon klarade första delen av sitt prov idag! jippie.
Borde vara något att fira, eller hur? :)

Jag är lite sugen på godis tror jag.. ahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0