Godmorgon

Tjohi, äntligen helg! Och måste säga att den är såå efterlängtad. Min första hel lediga helg på tre veckor nu. Men innan det är riktig helg så ska jag ta mig till jobbet och arbeta i fyra timmar. Sen ska jag hem och bara njuta, riktigt ordentligt :)

Igår sa Simon till mig att han behövde ha bilen till skolan, så jag var tvungen att gå till jobbet. Ställde klockan tre kvart innan jag egentligen hade behövt gå upp (om jag hade bil). Klockan ringde och fast jag var hur seg som helst var det bara att gå upp och göra iordning sig. Kommer in till Simon vid kvart i sju och frågar om han inte ska gå upp snart.. Då säger han att, nee de kommer och hämtar mig tio över så jag hinner sova lite till. Men du ska ju köra idag? Vet ni va den lille skiten vräker ut sig då? :) Ne jag behövde inte det.. OJ sa jag inte det till dej igår?
Jag säger bara; tur att jag hade en bra morgon idag, annars hade jag nog blivit lite irriterad, haha!

Nu ska jag borsta tänderna, sen är det dags för work!

Håller tummarna för min älskling som har sitt stora prov idag,
som han verkligen inte får misslyckas på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0