Helg igen

Dagarna bara flyger iväg.
Det var ju nyss helg? Klassfesten och söndagsmyset med Simon, Sebban och Cricke!

Det var som det va igår, men istället är det helg på nytt. Ingen helg jag ser fram emot dock. Simon åkte till Nässjö direkt efter skolan idag och stannar där tills imorgon, så sova ensam inatt! weej, inget man hurrar för direkt! Sen är det min jobb helg nu. Ska åka om en timme och jobbar ända till tio ikväll, imorgon blir det hel dag och sen kväll på söndag! Får hoppas det går fort och är lagom lungt på telefonen.

Idag har jag varit och färgat håret hos Fiia. Nu börjar det äntligen ge lite resultat! Bara några omgångar med slingor till sen har nog matilda nästan den färg som hon önskat. Känns lite som "back in the days" nu när jag blivit ljushårig. Har ju nästan varit svarthårig i flera år nu, så det känns lite annorlunda.. men bra. Kanske slutar som mörkhårig igen tillslut ;) inget jag vill men vem vet - kanske ser ut som helvete i huvudet när vi är klara. Haha!

Nehe, om man skulle ta och piggna till lite och försöka trycka i mig lite flingor innan jobbet.
Undra hur det ska gå idag, somnar ju nästan här! Tur att Helle jobbar samtidigt som mig idag, annars hade det blivit tufft :) Ha en bra fredagskväll så hörs vi senare, puss & kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0