Klassfest, Heartbreak hotell, Babar!

Ja då tänkte jag berätta lite om i lördags, den bästa lördagen på väldigt länge!

Dagen började med att jag och Sandra kom väldigt sent till tåget som skulle ta oss till A-town. Trots att Sandra haft hela dagen på sig så kunde hon knappt hålla tiden :)
När vi väl kom fram till aneby så gick vi upp till badhuset samtidigt som Stina och LN hade fixat tipspromenad som handlade om saker som hänt under våra 3 år tillsammans. Efter att ha gått lite fel så kom äntligen fram och kunde byta om och hoppa i vattnet, fast jag inte doppade mig mer än till magen så var det roligt med lite bad, haha!
Vi badade och bastade i någon/några timmar innan vi gjorde iordning oss och gick hem till LNs place. Där bjöds det på god buffe, bål, dans och massa sång. Ända tills Bruno kom och hämtade upp oss i hans buss som skulle ta oss till Tranås! Väl inne i stan så mötte Sandra och jag upp Nina och våran heartbreak hotell kväll kunde dra igång. Och drag blev det kan jag lova ;) ända in på småtimmarna. bästa på länge!

Kvällen slutade med lite hamburgare från citygrillen, och sen tog jag, Simon, Jocke och Cricke vårat glada humör och gick hem till oss och sov. Det var sååå skönt att få krypa ner i sin säng.. benen bara värkte efter all dans, precis som det ska :)

Lite bilder från i Lördags, snodda från LN och Nina!









 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst var det allt en toppenkväll! :)

Längtar tills nästa gång jag får heartbreaka tillsammans med er! :)

2009-02-24 @ 18:52:36
URL: http://naxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0