Lägenheten

Kom på att jag aldrig lagt upp några bilder på hur våran lägenhet ser ut.
Så igår gick jag runt och tog lite småkort så jag kunde visa er.

Vi börjar med köket;
väldigt enkelt!





Brevid köket ligger vårat vardagsrum,
eller om man vill kalla det tv-rum. sak samma!





Vår lilla toalett;




Och längst bort i lägenheten hittar vi sovrummet,
som snart ska tapetseras om (så fort vi hittar ngn vi vill ha).
Börjar tröttna lite på limegrönt.

Ps. våra lakan är bara tillfällit. var tvungen och slänga våra
vanliga i tvätten och då hittade jag inte två likadana.





En snabb rund i en liten men underbar lägenhet!

Kommentarer
Postat av: Nina

Min dröm lägenhet!

Så himla snygg! :)

Ni har lyckats :)

2009-02-25 @ 23:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0