Nya veckan är redan igång..

.. och jag har redan klarat av mitt första arbetspass! Bara 3 kvar (för på fredag har jag en kortis).

Sitter i soffan nu och är såå trött, skulle jag bara blunda till lite skulle jag säkert somna som en stock. Men försöker verkligen hålla ögonen öppna för jag vet att det bara blir värre om jag skulle somna. Måste ju vara på topp på träningen sen, men efter den blir det direkt ner i sängen för imorgon väntar en tidig morgon. 
 
Jag sorterade alla papper som låg på vårat köksbord innan, och det var inte lite det. Jag förstår inte varför man måste spara alla räkningar och skit, tror faktiskt inte att det kommer komma till ngn använding. Men säger mamma att det är  viktigt så är det väl det. Så nu sitter alla i pärmarna så fint, synd bara att man får nya hela tiden så köksbordet kommer väl snart prydas av alla räkningar, fakturor m.m snart igen.

Simon har fixat maten idag, och det luktar gott i hela lägenheten!
Så nu ska vi äntligen äta, jag är vråååålhungrig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0