Onsdag

Om några minuter måsta jag ta bilen och åka till jobbet.. känns inte så roligt att behöva jobba till tio på en onsdagkväll. För det är nämligen så att onsdagar är den dag i veckan som Simon inte har någon träningen, och då hade jag mycket hellre tillbringat denna kväll med honom. Men icke sa nicke, det är bara att se snäll ut och sätta sig och svara i telefon :)

Idag har jag hunnit med en sväng på gymmet med Sandra, körde faktiskt på rätt bra idag! Forsätter vi såhär kan det ju inte bli annat än perfekt, haha! Sen på hemvägen hoppade jag in på hemköp en snabbis för att köpa med mig lite pytt i panna hem. En hel påse räcker inte ens till mig och Simon? Okej, jag gjorde två matlådor till oss imorgon också, men ändå!! Vi äter verkligen som två kossor båda två, och det svider i plånboken. Är ju så tråkigt att köpa massa mat för pengarna :) även att mat är bland det bästa som finns!

Om någon skulle vilja veta så ser det ut som hus i helvete här hemma, tur att jag och Simon bestämmt oss för att ha storstädning ngn dag i helgen.. verkligen behövligt!

Kommentarer
Postat av: Nina

Och allt jag skrev är sant :)

För jag tycker verkligen det!



Syns på lördag,då ska vi dansa loss ;)

2009-02-18 @ 22:31:34
URL: http://naxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0