Snälla, bara lite till..

Jag hade gärna stannat i sängen någon timme till, varför är det alltid så? När man är ledig så vaknar man hur lätt som helst vid åtta (även om jag brukar ligga kvar ett tag) men när man ska iväg och jobba så är det hemskt när klockan ringer? hmm..

Idag har jag den jobbigaste dagen på hela veckan, men går det så bra som det gick att jobba igår så blir det inga problem! Jag som skrev i början av veckan att jag bara ville att denna vecka skulle försvinna pga att jag hade väldigt långa och jobbiga pass hela veckan - fredag! Jag blir så glad när jag ser att nästa vecka är nästan lika dan :( och då jobbar jag helgen också!

Nu ska jag upp och äta en stor frukost, det behövs verkligen när man har sånt här långt pass som jag har idag! Ha en bra dag alla där ute, puss och kram!




jag älskar dig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0