Söndag; Beck

Ska faktiskt krypa ner brevid min älskling nu och kolla klart på beck filmen..
Men innan det tänkte jag bara tala om för er att jag lever efter gårdagen!
Mer uppdateringar om kvällen kommer imorgon.

Kan i alla fall tala om att det var det bästa på länge.
Jag säger bara - Heartbreak hotell is the shit ;)

Juste, min mobil har gått sönder!! 
Men har fått tag på en gammal samsung som
jag kan låna medans min är på lagning.
Problemet är bara att alla mina nummer är borta?
Antar att de låg på telefonen, så de är nog försvunna för gott :(
men jag kommer nog inte kunna ringa eller höra av mig till så många
nu tills jag fått tillbaka min mobil igen.
Bara så ni vet!
Och jaaaa, det suger balle!

Kommentarer
Postat av: Nina

Heartbreak Hotell is the shit, det håller jag verkligen med om! :)



Hoppas också på massa fler sånna kvällar.

Vi va ju verkligen på topp, allihop ju! :)

2009-02-22 @ 23:10:11
URL: http://naxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0