Taggad

Ikväll gäller det... det är ikväll BF3b återförenas igen efter några månader.
Det ska bli sååå kul att träffa alla igen, jag är verkligen taggad!

Dagen börjar om några timmar, rättare sagt 14.00. Då tar vi tranåsbor tåget till A-town. Stan där allt, händer! NOT ;) Med undantag för ikväll.. Vi samlas alla i anebys lilla simhall där lek och stoj väntas, upp och göra oss iordning och sen vidare till LN. Där blir det mat och korka upp för dom som inte gjort det tidigare. Stannar där tills den inhyrda busschauffören kör oss in till tranås. Där väntar babar, där även Simon är med sitt lag och har lagfest.
Jag tror faktiskt inte att denna kväll kan bli misslyckad. Och det bästa av allt är att jag är ledig imorgon, så jag behöver inte tänka ett dugg på att jag måste ta det lungt för att inte må allt för dåligt imorgon. nu jäklar, haha :)

Dags att slänga i sig lite frukost och sen börja packa vad jag ska ha med mig.
Ha en bra lördagskväll, vem vet.. kanske ses ute på dansgolvet!













































/ en sjukt taggad matilda.
vet faktiskt inte om det är possitivt eller negativt? :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Taggningen var positiv! :)

Nu kör vi nästa helg, med massor av hagströms moves ;) haha

2009-02-22 @ 01:49:27
URL: http://naxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0