Varför ska det alltid strula?

Jag blir så trött på att jämt när man köper ngn ny pryl så funkar det aldrig!!
Varje mobil jag har köpt har jag alltid fått lämna in, utan 3310 som nog är den bästa mobil jag ägt. Min första samsung telefon jag köpte fick jag lämna in tre gånger ända tills jag fick en ny. Sen dess har den där förbanelsen legat över familjen Amneklev/Lantz. Så fort vi köper ngt nytt så vet vi nästan innan vi köper det att det kommer vara ngt problem med det.

Nu har min nya iphone telefon gått sönder, den måste in på lagning.
Sen i söndags så köpte jag och Simon en bänkdiskmaskin, jag var helt uppe i varv att få testa den när vi kom hem. Tror ni inte då att slangen som man kopplar på kranen inte passar till våran kran? Så nu måste typ rörmokaren komma hit och stänga av vattnet i hela lägenheten och sen fixa och trixa. Åhh jag blir så trött. Man vill ju testa det med en gång när man köper det.. inte behöva vänta i flera veckor!!!

Nu ska jag dra med mig Simon fram på stan och kolla på nya tapeter till sovrummet.
Som lite tröst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0