090108

Vilken härlig dag jag har haft.. det känns som jag har hunnit med hur mycket som helst :)
och det är så otroligt skönt!

Gick upp vid sju och satte igång med tvätten, sen dess har maskin efter maskin gått. Snacka om att vi hade mycket skitkläder, usch såhär länge kan jag inte vänta mellan tvättpassen :) haha! Hur som helst, mellan maskinerna passade jag på att rensa ur lägenheten. Fick nog en liten kick efter jag och Sandra var i aneby igår och chekade in Stinas och Hannas nya lägenheter.. Så jag har slängt ner hur mkt bröte som helst i källaren som vi inte behöver ha här uppe. Jag och Simon har bara bott här i typ 7 månader och redan har vi hunnit samla på oss hur mkt skit som helst :) Jag förstår inte hur det är möjligt?

Sen när jag ändå var i farten så slänge jag ut julgrejerna också. Inte för att jag hade så mycket julpynt men det är ändå skönt att ha det borta nu :)

Klockan sex börjar jag jobba, idag igen! Det är bara fyra timmar, men när det är så lite känns det så onördigt att gå dit! Men man får stå ut, egentligen borde jag ju klaga mer när jag har 8 timmars pass :)
Innan jobbet ska jag trycka i mig lite potatis och fiskbullar, men jag måste vänta på att Simon kommer hem. För han har köpt en konservburk som man inte kan öppna för hand, utan man måste ha en konservöppnare och våran är så himla konstig så jag förstår inte hur man ska bära sig åt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0