Fredag; tacos & lets dance Lördag; kryssning med SJ

Hej hej!

Nyss hemkommen från jobbet :) kort och skön dag.
På nått vis går det alltid snabbare att jobba när Helle är där? undra varför :) haha!

Just nu sitter jag och väntar på att Simon ska komma hem från träningen.. vi ska åka och köpa tacos (om jag får bestämma) sen ska vi bunkra upp med mat och lite snacks framför lets dance. Som den blogg fan jag är så hejjar jag ju självklart på blondinbella. Hoppas hon inte gör mig besviken :) Sen måste jag ta och packa inför morgondagen också, att man alltid ska skjuta upp det till sista stund? Jag börjar bli lite nervös över vad jag ska ha på mig, jag har hört massa på jobbet som har bestämmt sen månader tillbaka vad de ska ha på sig. Och här sitter jag, dagen innan och har inte en susning. Lite nöjd är jag över mig själv att jag tog tag i tvätten igår. Då kan jag inte skylla på det iaf när jag står där och skriker till Simon att jag inte har något att ha på mig, samma visa varje gång!

Jag är lite pirrig inför morgondagen, iih! Tänk om jag försover mig? eller ännu värre.. tänk om jag tappar bort hela gruppen på konferansen i Sthlm (Ja, vi ska på konferans innan vi går på båten). Jag och Helle har i allafall bestämmt att träffas kl.09:00 på stationen, och vårat supertåg går 09:15. Det borde vi nog klara av! Med supertåg menar jag inget vanligt x2000, utan vi får ett specialare som bara vi åker på. Med guitarr hero, singstar och massa roligt på :) Jobbar man på SJ så gör man :)
Mamma ringde igår och frågade om Simon skjussade upp mig till SJ imorgon. Jag bara, varför ska vi upp dit för? det är väl himla onördigt att samlas där? och då svarar mamma? Jamen vart går bussen ifrån? är det från stationen då? HAHAH, jag tror hon kom på hur dumt det lät medans hon sa de. Klart vi inte åker buss när vi jobbar på SJ, det har ju varit lite pinsamt!
Nemen hur som helst, det ska bli roligt imorgon. Se hur alla är utanför jobbet!

Nu kommer Simon, snabbt iväg till Ica så vi hinner klart innan Lets dance.
Uppdaterar säkert senare, om inte.. ha en bra helg så hörs vi på söndag!




Puss och kram, skumbanan!

Kommentarer
Postat av: Helle

Ja men du vet ju att allt är sååå mycket bättre med dej på jobbet också:)

Faan va lyckat det var i helgen, jag hade skitkul! Överlevde ju faktiskt båtresan:)

Ses imorn när vi har en gemensam jobbkväll!

Pusss!

2009-01-12 @ 21:53:29
Postat av: sofia

blondinbella var dålig, riktigt dålig. stel som en pinne osv

2009-01-13 @ 16:47:43
URL: http://sofiachristinaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0