Lugn dag på SJ

Sitter på jobbet just nu, är faktiskt väldigt lungt och skönt :D
beror nog på att det är en röd dag idag.
Kommer bara in något samtal då och då..

Efter jobbet blir det nog en fika på gottet med Sandra x 2 och Nina.
Sen ikväll ska vi ha gympa möte, lägga upp lite hur våren 09
kommer att se ut. Hoppas det blir lite tävlingar och att jag är ledig
så att jag kan hänga med och hejja på dom :)

Inte så mkt mer som händer för tillfället..
måste hitta någon ledig tid så att jag kan tvätta lite.
Har verkligen inga rena kläder, och känner att jag måste ha
något rent med mig när vi åker på kryssning i helgen med jobbet.
Jag och Sandra skulle åkt till aneby imorgon och hälsat på Stina,
men nu skulle hon visst jobba. Hoppas tävttstugan är ledig då
så jag kan slänga in lite maskiner tvätt istället :)

Nehe rasten kallar, puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0