Mitt 2008

Januari-
År 2008 firades in med mat och fest i Rydsnäs, lyckades gå och bli sjuk dagen innan så jag låg mestadels av kvällen i sängen med en hink brevid..



Fick min älskade systemkamera som blev våran nya hobby.



Januari forsatte sen men mkt jobb på EFG.
Blev långa dagar med först skola och sen direkt till jobbet.






Ferbruari-

Den första februari hade jag och älsklingen 3 år. För att fira det tog vi med oss hela gänget till Linköping för att köra laserdome.





Efter mycket om och men så åkte jag, Stina, Sandra, Sandra och Angelica
till Lettland för att ha vår praktik på ett barnhem..
Det störsts ävntyret jag varit med om med mycket känslor inblandade.





Vår älskade Nicki.





Mars-
Kom hem från Lettland i mitten av Mars.
Helgen direkt efter åkte jag, min familj och älsklingen upp till Sthlm för att hälsa på min älskade syster m. familj.





Åkte till arlanda för att kolla på flygplanen som lyfter och landar hela tiden!





April-
I april blev det grillpremiär hemma hos Simon.





Våren kom..





Och vi åkte på en liten klassresa till Vadstena. Där vi träffade på nunnorna, och kollade även på alvastra kloster.





Vi tryckte även upp våra snygga studentröjor.





Maj-

I Maj gick vi äntligen våran bal :)





Jag hängde med Sandra några gånger när hon skulle vara hundvakt åt hugo.



Vi hade klassfest med våran älskade klass, BF3b <3



Och vi gick på Rix Fm festivalen i Linköping.



Träffade Brittan och hennes polare





Juni-
Simon och jag inledde månaden med att ta första turen på sjön, även första doppet.



Simon gick sin bal i nässjö med Ebba.



Och två dagar efter tog han sin STUDENT ;)!!





Paketöppning, mat och sen vidare till nässjö där kvällen skulle tillbringas.
Bland de roligaste kvällarna i mitt liv, som slutade såhär: haha..



Sen var det äntligen min tur.. men blandade känslor tog jag äntligen studenten :)







Efter studenten började jag jobba på SJ, som biljettförsäljare.



Denna månaden blev jag och älsklingen sambos.
Köpte en lägenhet i Tranås, som vi tre veckor senare flyttade in i.





Juli-
Vår första och ända semester i sommaras (pga av jobb) tillbringade vi i Uddevalla, på cross vm!







Erik fyllde 20 år, och det skule självklart firas









Augusti-

Hände inte så mycket i augusti. Simon valde att läsa vidare, så han började skolan igen i Eksjö.
Dagarna rullade på som vanligt så fort jag var ledig blev det hemma fester i Rydsnäs, hann även med lite bowling också.





September-
Åkte på kryssning för att fira Affes 20årsdag.





Jag hängde med Johanna på hästtävling





Oktober-
Våran lägenhet blev en kloak, det hade hänt något med avloppet på toan, så det stank så mycker att man inte ens kunde vara där.



Vi gick ut och åt avskedsmiddag i Jönköping för Oscar som skulle
åka till Australien i ett halvår.





Min syster startade upp ett djurpensionat:
http://djurpensionat.dinstudio.se/

Jag köpte min älskling





November-

Halloween firades med dessa snyggingar



Den 13 November blev min otursdag,
jag pratar självklart om min älskade dator som gick sönder..
men vid denna tid fanns hoppet om att den skulle kunna lagas kvar.



December -

Den 9 December kom domen.. MIN DATOR GÅR INTE ATT LAGA!
Och eftersom jag varit datalös i nästan två månader har det blivit lite dåligt med bilder, eftersom jag inte kan lägga in mina som jag tar på Simons dator. Därför får månad December bli bildlös.

Men det har hänt en hel del bra saker ändå denna månad :)
Jag fick fast jobb, som jag går på den 1 januari 2009, alltså idag. Jag vann en tävling på jobbet där första pris var två melodifestivalsbiljetter + tåg och en hotellnatt i Sthlm.
Jag har haft en mysig julhelg med min familj, tråkigt att det är över nu. Och trots att jag var i Tranås på nyår blev det en helt okej kväll igår!

Ny välkomnar vi år 2009, och hoppas att det kommer bli minst lika bra (om inte något bättre) än år 2008!
GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0