090118

Sitter på jobbet nu, skönt att det är lungt för jag är så grymt trött idag :) haha.
Jag och Simon var hemma hos Sandra och Dennis igår på middag. De bor så himla fint och deras lägenhet är perfekt!
Jag blir lite avundsjuk även att jag älskar min lägenhet :) synd bara att den är ett rum för lite. Aja hur som helst, vi åt god mat (exotiskt plank + efterätt) drack vin och pratade. Helt plötsligt hade klockan dragit iväg och bilvit 12. Så vi förflyttade oss in till tv rummet för att spela lite spel.. även där drog klockan iväg så helt plötsligt var den tre. Haha oj då, då var det dags att gå hem eftersom jag började jobba nio imorse! Var skapligt trött när klockan ringde och hade nästan gjort vad som helst för att få ligga kvar brevid min älskling. Men icke, var bara att dra sig upp och åka iväg till jobbet.

Har skrivit upp mig på komplistan idag, så jag hoppas jag får gå hem en timme tidigare. Men det stod en hel del framför mig så det är nog rätt kört :) Ikväll ska jag på bandy, om jag orkar. Är ju så jäkla kallt ute så man är ju inte direkt sugen på att stå där och frysa. Sen är det inte någon viktig match, det är bara en cup och Simon och dom möter ett elitserielag, så man vet ju redan nu hur det slutar :) haha.
Borde även plocka iordning i lägenheten lite, (varför blir det stökigt så himla snabbt?) men funderar på att vänta med det tills pappa kommer och skruvar upp våra hyllor som vi väntat på nu i flera månader. Ska tjata på honom så han kommer förbi imorgon och gör det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0