090312

Hej på er!

Nyss hemkommen från jobbet, äntligen :) Vaknade skapligt trött imorse vid sex av att jag fick ett sms från jobbet där det stod att jag helst skulle komma så snabbt jag kunde. Det hade varit ngt stort växelfel uppe i sthlm och det innebar att de var tvugna att veva för hand vilket gjorde att det tog ca 15-20 minuter att få ut ett tåg. Detta resulterade i rätt mkt telefonsamtal till oss och rätt många inställda tåg + förseningar.
Men eftersom jag skulle börja vid sju idag så skulle jag ju gå upp en kvart senare så det gjorde inte så mkt att bli väckt då. Hann inte komma dit före jag egentligen skulle börja eftersom jag var tvungen att cykla om det tog ett tag att hitta cykelnyckeln, (som Simon hade lånat). Men de som var där och jobbade löste det rätt bra tycker jag!

Nu är det i alla fall löst, och jag hoppas verkligen inte det händer ngt mer nu när jag och Simon ska ge oss iväg till Sthlm med tåg imon. Skulle ju vara trist att behöva hoppa av ngn stans och sen kanske behöva ta ersättningsbuss eller ngn skit. Ne det hoppas vi inte på :)

Jahopp vad ska jag göra idag, står faktiskt rätt mkt på listan:

Städa hela lägenheten
Gå på gympan
Vara hundvakt
Hämta ut tågbiljetter
Packa
Åka upp med bilen till mamma och pappa
Laga mat


Ungefär så ser min dag ut, undrar bara hur jag ska hinna :)
Dags att sätta fart nu tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0