090318

Godmorgon!
Vilken härlig dag, vaknade på toppenhumör av att solen skymtade mellan rullgardinen. Jag förstår inte riktigt hur man kan bli så glad av lite sol? Det känns som hela humöret förändras av att solen och våren är här. Jag älskar verkligen våren! Just idag skulle jag vilja tillbringa min dag ut, men eftersom alla jobbar och jag vill inte va själv så blir det nog en mysdag här hemma. Tänkte faktiskt sätta på mig gångskorna och ta en promenad nu i solen så jag kommer ut lite. Den blir nog inte så jättelång eftersom jag tycker det är så grymt tråkigt att bara gå själv, annat om man ska ngn stans! Lisa jag tror du får ta och komma hem nu, sånna här dagar saknar jag dig lite extra :) min promenadvän!

Nehe på men skorna och sen iväg!
Ha en toppendag, och njut i solen till max, puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0