10 Mars

Nu har jag precis kommit hem från jobbet, tänkte faktiskt lägga mig i sängen lite och läsa lite bloggar och sen somna till ngn film som är lätt att somna till. Jag tror inte mitt huvud klarar av att gå upp fem varje morgon, fast jag försöker komma i säng vid nio varje dag och fast jag känner mig rätt utvilad när klockan ringer så kommer den där jäkla spräng-huvudvärken någon timme innan jag slutar... och den är hemsk! Det ända jag tänker på när jag sitter där och även när jag cyklar hem är att få lägga mig i sängen och sova lite. Hur kul är det? Hoppas det är en vanesak eftersom jag kommer jobba såhär till början av maj i alla fall (med lite undantag).

Idag fixade vi mina och Simons tågbiljetter upp till Sthlm i helgen, lyx att åka förstaklass och även få middag på tåget :) Men blir lite irriterad på att det bara går ett tåg direkt till Sthlm från Tranås, och om vi skulle åka med det så var vi tvugna att åka vid 7 på morgonen. Kändes inte så lockande. Så vi åker tio i tio ifrån Tranås istället. med 30 minuter bytestid i Linköping. Bättre har vi det på hemresan på söndag, då går tåget direkt.


Sist jag och Sandra var i Sthlm. 2007
Vilken resa :)

 













Kommentarer
Postat av: sandra

ohh, fasen vill tillbaka :)

Jag är inte alls avis på dig, nej inte alls!

2009-03-10 @ 23:27:09
URL: http://schristiansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0