En liten liten slarver

Jag tror jag har en liten slarver här hemma :) ngr exempel på det:
Så fort han har handlat så ställer han alltid mat kassarna innanför dörren och tror att de ska plocka in sig själva i kylskåpet? När han varit snäll och tagit tvätten så tror han att det är helt klart när han ställt kassarna innanför dörren, sen står de där i någon dag tills jag får hänga upp det.. Samma sak när vi har lite fuktig tvätt som vi hängt på galgar i lägenheten så bestämmer vi att vi plockar in våra egna kläder när det torkat klart. På ngt vis hänger alltid hans kläder kvar 3-4 dagar efter det har torkat. Så länge att jag tillslut får plocka in dom ändå. Hans tomma snusdosor pryder vår fina lägenhet lite här och där, även att vi har två papperskorgar man kan slänga dom i.. godispapper samma sak!






Här är han min lilla "bov" :)
eller ska man säga här är världens bästa och underbaraste pojkvän?
 Jag är i alla fall jätteglad att han hjälper till här hemma,
även om det inte är till 100% jämt.  haha!

love you



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0