Fre, lör, sön och måndag

Helgen bara swischade förbi, min ledig helg som jag skulle njuta så mkt av.
och det gjorde jag, även att det blev lite sömn och mkt bilåkande.

Fredag:
Dagen började med en kort dag på jobbet, åkte sen hem och väntade på att Simon skulle komma hem från skolan. Vi duschade, gjorde iordning oss och sen åkte vi ut till värnarp. Kvällen bjöd på Lets dance hemma hos Erik och Emma. Sen när det va slut så åkte vi ut till (ingatorp) tror jag. Va i alla fall ca 2 mil rakt ut i skogen för att hämta hem en full Sebbe och Erik som varit där på fest. Gick och la oss rätt tidigt för på lördagen väntade örebros badhus!

Lördag:
Ställde klockan på åtta, åt frukost, packade lite och sen åkte vi till rydsnäs för att hämta upp Sebban och Cricke. Efter mkt om och men kom vi äntligen iväg, en timme senare än planerat. Tog upp Sandra i Tranås och sen vidare till örebro. Guud va kul det var, bada i badhus borde man göra oftare :) Forsen var roligast, den åkte vi nog 30 gånger. haha! Men shit vad man var öm i kroppen efter det.
Sandra hade lite otur med nyckeln när vi skulle äta.. först glömde hon den i kassan så en kille fick säga till henne. Och när hon skulle sätta den på foten så sprack bandet och nykeln flög rakt ner i vattent, på den djupaste delen! Kan väl bara hända henne? :D
Kvällen slutade med lite öl och mat hemma hos Cricke och Sebbe framför en film. Bra dag, bra kväll!

Söndag:
Vaknade upp med tre killar i en trång dubbelsäng. Trött som bara den.
Började fundera på vad vi skulle göra med dagen och bestämmde oss för att åka en sväng till A6. Blev lite shopping för killarna men jag fick hålla mig lite. Måste spara mina pengar till Sthlm.
Åkte hem med ångest att helgen var över och att vi inte kommer vara i värnarp på flera helger. Stupade i sängen vid nio och somnade som en stock framför beck filmen.

Måndag:
Vid fem ringde klockan imorse, dags att gå upp och cykla till jobbet. Vid 10 tiden började solen lysa och vilket vårväder det blev tillslut :) Hoppas snön försvinner nu så det känns som riktig vår.
Direkt efter jobbet åkte jag och mötte upp Sandra vid Shape. Vi har köpt nytt månadskort nu så det är dags att ta tag i träningen igen. Mjukstartade lite idag, men imorgon börjar vi på riktikgt!
Dagen har annars rullat på som vanligt, lagat mat, plockat lite i lägenheten, duschat och nu har jag bäddat ner mig i sängen framför familjen annorlunda. Det är snart dags att sova för min del, klockan ringer fem imorgon igen!

Flummigt inlägg, men jag orkade egentligen inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0