Fredag hela veckan!

Sitter hemma hos Sebban och Cricke i Rydsnäs nu och njuter av min lediga fredagkväll :)
Att man kan längta så mkt att åka hit ut varje helg, det är ju egentligen en riktig bonhåla. Men en bonhåla jag tycker om :) väldigt mkt. Cricke kom precis hem från systemet, så ikväll blir det nog fest. Jag sitter och håller tummarna lite smått för att vi ska gå på black jack i ömo, men just nu verkar det bara vara jag som vill det. Vi får helt enkelt se hur det slutar! Dricka öl och dansa loss till dansband, helgen kan väl inte starta bättre? :)

Tänkte bara informera om att det blir lungt här på bloggen till Söndagkväll! Eftersom jag är här ute hela helgen och Simon inte har något bra internet hemma hos sig (bor man på landet, så gör man :) Men ha en bra helg alla mina friends, kanske ses ute på dansgolvet!!

Juste en sak till, jag höll ärligt talat på att svimma imorse, vilket jäkla skitväder!
Jag vill ju ha vååååååååår, inte snö och speciellt inte blask.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej där :)

Maaah va mysigt!!! Valp är ungefär det mysigaste som finns tror jag :) Men vi hämtade honom på en onsdag, så jag var ledig (eller "sjuk" tom, haha) onsdag-fredag, sen var det helg, sen fick conny ta ledig några dagar sen var det precis jul-ledig så då fick vi 2 veckor där som man var hemma på.

Efter det hade vi tur att min mamma var hemma, så hon var mycket me Hugo då, småsystrar och kompisar hjälper ju gärna till med en lite valp också.

Bara valpen lär känna några och man vågar be om hjälp så löser det sig. Försök att taima in det med semestern? :) Vad kul! Vilken ras är ni sugna på?

2009-03-31 @ 19:33:25
URL: http://idajanson.blogg.se/
Postat av: Ida

Jaa, det var en riktigt bra tid vi hämtade honom. Men det låter ju bra om Simon kan vara hemma ett litet tag, sen kanske du kan ta ledigt lite med, eller vad tror du? Men bara man är säker på att man vill, så fixar man det.

Nej jag har aldrig ångrat att vi köpte Hugo. Nån gång har det väl hänt att vi inte kan göra endel saker, eftersom vi har Hugo. Bara spontant åka iväg till Lkpg osv. Men bara man har familjen med sig tror jag det går bra. Så att man kan åka iväg över en helg osv.

Men en hund ger så otroligt mycket, dom är ju helt underbara :)



Vad spännande! Fick du tag i uppfödaren. HÅLL MIG UPPDATERAD :)

2009-04-01 @ 15:48:45
URL: http://idajanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0