Friday, i'm in love

Äntligen helg!! kul, eller inte!
Min jobbarhelg, Simon åker till Sthlm, Sandra och Nina ska heartbreaka och jag kan inte vara med, jag har morgon pass både lör och sön så jag kan inte göra ngt på kvällarna.. ja lite anledningar till att jag inte ser fram emot helgen så mkt. Längtar faktiskt till söndag, kan kännas konstigt men det är ju lite skönt med omväxling och inte alltid längta till fredagarna. För på söndag kommer Lisa äntligen hem, och Simon kommer också hem. Sen är min jobb helg över och framför mig har jag två helger med ledigt :)

Men eftersom fredagen är den bästa dagen på hela veckan så får man göra så gott man kan. När Sandra har slutat så ska vi åka och träna (så vi kan leva i flöt hela helgen sen, hihi) Efter det kanske jag hänger med henne och solar, skulle faktiskt vara lite skönt med lite färg nu. Sen blir det after work. myspys!

Det är typ så min fredag ser ut, efter after worken blir det hem och bädda ner sig i sängen för att ladda upp inför lördagens arbetspass.




 

min fredagslåt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0