Härligt väder

Nyss hemkommen från jobbet.
Men det blir en snabbis här hemma för snart kommer Lisa och då ska vi ut och gå i detta underbara väder. Fast det är snö, och även rätt kallt så känns det som vårväder bara himmeln är blå och solen lyser.
Våren är verkligen härlig! Imorse när jag åkte till jobbet hörde jag fåglarna kvittra, och då var klockan halv sex? helt fantastiskt :)

Efter det ska jag hem och slänga i mig lite mat, och även laga ngt till Simon. Sen blir det träning på shape för mig och Sandra, om vi får våran dyrbara tid att gå ihop! Vi har varit lite lata med just gymmet på senaste, men det blir kanske lätt så nu när våren är här. Det finns så mkt annat som man ska hinna med att göra, och då är det väl träningen man prioriterar minst :) haha! Men ändring på det nu när vi snart kan boka pass igen.

Ikväll blir det våfflor hemma hos min älskade mamma!
Måste ju fira att det är våffeldagen idag och eftersom jag och Simon inte har ngt våffelgärn så passar det perfekt att åka hem till vårbruksgatan och få allt serverat!

Nehe nu kom Lisa, dags för powerwalk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0