Ingen bra dag

Somnade vid två tiden, vaknar upp två timmar senare och huvudet spänner lika mkt som innan! Skapligt irriterad. Sen är jag irriterad över att jag råkade sova två timmar när jag bara räknat med en timme, och till ingen nytta. Nu kommer jag aldrig kunna somna ikväll, och jag som måste för att orka morgondagen.

Sen har jag och Simon bara en huvudvärkstablett kvar, men den vill jag spara tills imorgon. Då ska jag nämligen ut till Ömo och fixa mina naglar igen. Det blir ingen hit om jag sitter där och knappt kan kolla.

Som ni märker så har jag inte ngn bra dag idag.
Vill bara ligga här i sängen och sova, men det går inte. Om en timme ska jag på barngympan som jag verkligen måste gå på, har inte varit där på evigheter känns det som. Annars hade jag nog hoppat över den. Jag lyckades i alla fall skjuta upp Sandra och min träning till imorgon. Det kändes inte så roligt eftersom jag verkligen vill komma igång nu. Men tror varken det är bra eller så roligt att träna då mitt stackars lilla huvud mår som det gör!

Nu ska jag äta lite soppa som jag nyss kokat, mexicana tror jag det är!
Känner mig inte så sugen på just mat, men lite måste jag få i mmig.. blä vad är dethär?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0