Irriterad!

Efter mkt om och men drog jag mej ur soffan för att möte upp Sandra på shape.
Jo vad händer då tror ni? Våra kort funkar inte!! Så vi får inte upp dörren.
Och killarna där inne va så cepe och vägrade öppna, trodde väl jag och Sandra
försökte göra inbrott eller ngt.

Jag som skämtade precis innan om att jag hoppades Sandra skulle trilla på
ica och typ stuka foten så vi inte skulle kunna träna idag.
Men nu när jag ändå var där och när detta hände så ville jag ju träna extra mkt :)
Det hade varit skönt att ställt sig i duschen svettig och nöjd över sig själv.
Istället blir det flötig och ångest över att fettet dallrar i takt med vattnet.

Allt detta är shapes fel, tack så mycket!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0